23 Haziran 2009 Salı

Baskent Tv

Başkent Tv… Ankara’nın ilk ve tek yerel televizyonu olma özelliğini, Türkiye’nin en modern ve en etkin yerel kanalı olma hedefi ile büyütüyor…

Ostim’li sanayiciler ile tüm Küçük ve Orta ölçekli işletmelerin özellikle de ÜRETİMİN gözü, kulağı ve sesi olmak ilkesiyle, 1995 yılında kurulan ve Ostim’li sanayicilerin hissedarı oldukları Başkent TV, her zaman kendisine yeni hedefler belirleyerek, Bölge ve Ülke ekonomisine, sosyal hayata, milli ve manevi değerlere katkı sağlamayı görev olarak kabul etmiştir.

Yayın Kurulu Başkanlığını;

OSTİM Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Orhan AYDIN’ ın,

Yönetim Kurulu Başkanlığını;

OSTİM Organize Sanayi Bölgesi II.Başkanı Sıtkı ÖZTUNA’ nın yürüttüğü

Başkent Tv’de;

Genel Yayın Koordinatörlüğü görevini Bekir ALTUNOK,

Genel Yayın Koor.Yrd.cılığını Mesut DURAL,

Teknik Koordinatörlük görevini de Murat DURAL yerine getirmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder