23 Haziran 2009 Salı

Cnn Turk

CNN TÜRK, Amerikan CNN şirketi ve Doğan Grubu ortaklığı ile kurulmuş bir haber kanalıdır. 11 Ekim 1999'da yayın hayatına başlamıştır. Merkezi İstanbul'dadır. Haber kanalı NTV'nin popülerliliğini arttırması sonucunda alternatif olarak kurulmuştur. Bazı programları doğrudan İngilizce'den çevrilmekte, bunların dışında 5N 1K, Bir Yudum İnsan, Oradaydım gibi belgesel programları da yayınlamaktadır. 2005 yılında Formula 1 yayın haklarını almışlardır. 2008 sezonu sonunda sözleşmeleri bitmiştir, 2009 yılı itibariyle Formula 1 TRT 1'de yayınlanmaktadır. CNN TÜRK 10 Mart 2008'de karasal yayın frekanslarını TNT'ye satmıştır. Daha sonra ileriki aylarda NTV ve Habertürk'ün izlenme açısında gerisinde kalmanın sebebi olarak karasal yayından ayrılmak olduğu düşünülerek Saadet Partisi'nin yayın organı olarak bilinen TV5 kanalının karasal yayın lisansı satın alınıp CNN TÜRK yayını yeniden çatı antenlerine verilmiştir. Kanal şu an karasal yayın, Kablo TV, Teledünya, Digiturk ve D-Smart üzerinden yayınlarına devam etmektedir.

CNN Türk
Açılış October 11, 1999
Sahibi Time Warner, Doğan Medya Grubu
Yayın formatı 4:3
Slogan İlk bilen siz olun
Ülke Turkey
Yayın alanı Turkey
Şirket binası Istanbul
Website http://www.cnnturk.com/
İzlenebilirlik
Uydu
Türksat 3A 11804 V 24444
Digiturk 42. Kanal
D-Smart 30. Kanal
Kablo
Teledünya 19. Kanal
Kablo TV S 22


Haber Programları

* Oradaydım
* 5n1k
* Güncel
* Ankara Kulisi
* Editör
* Farkında mısınız?
* Gece Görüşü
* Yeni Gün
* Şirin Payzın'la 360°
* Her Evde Bir Haber Var
* Güne Bakış

Ekonomi Programları

* Seans Analiz
* Parametre
* İş'te Gündem
* Özel Sektör
* Paranın İzi
* Finans Analiz
* Çıkış Yolu
* Bakış
* İş Yemeği

Talk Show/Tartışma

* Nası Yani
* Eğrisi Doğrusu
* Tarafsız Bölge
* Full Ekran
* Kürşat Başar'la

Diğer

* Hayatım Sinema
* Hayatım Müzik
* Hayatım Tekno
* Hayatım Trend
* Hayatım Kitap
* Yol Üstü Lezzet Durakları
* Yaşama Sevinci
* Afiş
* Bir Yudum İnsan
* Kokpit
* Check-Up
* Sportivo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder